2012. július 1., vasárnap

Szülinapi szütyő :)

A szülinapomra kaptam Vezsuzsitól ezt a szép türkiz bőrt és réz pénztárcakeretet, azzal a "felszólítással", hogy - Tessék pénztárcát varrni belőle! Nos, jóóóó sokáig nézegettem, kézbe vettem aztán visszatettem a helyére :) De tegnap eljött a megfelelő pillanat, és elkezdtem megvarrni. Hát nem volt könnyű. Nem ez lesz a fő profilom eztán :) az biztos.
Nem tökéletes, sőt...de nekem tetszik. Ja, és még be is béleltem :) Remélem Zsuzsinak is elnyeri a tetszését!

7 megjegyzés:

Ági írta...

Egyszerűen csodálatos! Habár nem is olyan egyszerű :)) gyönyörű, élénk színek, nagyon tetszik! :)

DVArtist írta...

Very pretty. So simple but elegant
Nicole/Beadwright

Las Cositas de Lyra írta...

Very pretty!!!

Liza írta...

Csudijó!

Panka gyöngye írta...

Emlékezetes darab:)Boldog szülinapot utólag:)Szuperszinpompás kis pénzestatyo:)Legyen mindig jól tele.)

babuci írta...

Gyönyörű, csodálatos. Nagyon ügyes vagy.

Cristina írta...

Un precioso trabajo!!!!