2011. január 18., kedd

Bubbles



A mintát itt találtam: Aqua Creativa
Thank you!

11 megjegyzés:

Las Cositas de Lyra írta...

It's a great job!!!

Csíkocska írta...

Nagyon izgalmas! :)

AgnesBeads írta...

Szuper!!!

Brigi írta...

Nagyon dögös!!!

Unknown írta...

Szia Anita! Én sajnos időhiány miatt nagyon rég jártam a blogodban, de nem győzök ámulni milyen gyönyörűségeket készítettél az utóbbi időkben. egy nagyon hasonló láncot én is készítettem Karácsonyra, csak sajnos nem készült kép róla.
Nagyon szép lett a tied. A Bellád és a biloba medálod is nagyon jó lett.
Gratulálok neked!

POÉ írta...

Szuper bogyó !!

KozRi írta...

A betyárját, de vadállatul jól néz ki.

LUCY írta...

Hermoso trabajo.....

Timike írta...

Telitalálat ez a nyaklánc, szupeeer.

ekszerlada írta...

JAj de csodálatooos!!!!!!!!!!!!
Meg milyen kellemes a színe:))NAgyon jóóó!!!!

Hobbi-Tünde írta...

Csodaszép, imádom a színét!!